wtorek, 7 stycznia 2014

WYSTAWA KARNAWAŁOWA GDYNIA 2014 !

Dnia 12.01. 2014 odbędzie się wystawa karnawałowa w Gdyni ( pomorze ) . Będe tam z moim "szczurem" Mikołajem rasy Cavalier King Charles Spaniel ( blenheim ) oraz Jamnikiem Szorstkowłosym Standardowym ( dziczym ) Natanem .



Można mnie z nim szukać i wrazie czego pytać o co chcecie ; ) . W rodowodzie nazywa się Nikolas Dobry Rok gdyby ktoś szukał w katalogu : ) .


Mam nadzieje, że znajde na wystawie jakiegoś hodowce z Kooi : 3 . Zależy mi na tym niesamowicie .
Jeśli będzie to właściciela zapytam na amen, a psiaka zagłaszcze : P . Oczywiście nie obędzie się bez zdjęć . Wymusze u mamy aparat bo tata na szczęście jedzie do Wawy . Ja swój też miałam ale sie zepsuł : ( ( obiektyw w połowie zamknięty ) . Bywa .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz