sobota, 4 stycznia 2014

WITAM !

Na tym blogu znajdować się będo wszelkie informacje na temat rasy kooikerhondje (płochacz holenderski) .
Zamieszczane będą tu zdjęcia rasy z internetu ale i mojej roboty z wystaw . W rasie zakochałam się już dawno . Z początku myślałam, że to kundelek ; ) . Następnego dnia oglądałam książke o rasach psów i go tam przez przypadek znalazłam . Odrazu zaczełam szukać hodowli w internecie by o nich sobie poczytać . Okazało się, że w polsce są z trzy/cztery hodowle a strony tylko dwie . Więc zaczełam szukać za granicą i tak znalazłam DCK ( Deutscher Club für Kooikerhondje e. V. ) .

Dobra dosyć tego gadania i zabieram się do tworzenia bloga . Oczywiście zapraszam do obserwowania i komentowania . Z przyjemnością odpowiem na wszystkie pytania, nie tylko na temat tej rasy ale i innych oraz kynologi .

Na powitanie psiak z internetu ♥



2 komentarze:

  1. Fajny początek bloga.:) Zapraszam do obserwacji: zdaniemlackiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ; ) . Obserwuje i zapraszam również : ) .

      Usuń